lördag 2 maj 2009

Revaxör

Nu är det fasiken inte långt kvar. Idag har jag jobbat delad tur så har inte fått nått gjort förutom ny hårfärg, fast gamal fast ny. Allt jag skulle ha gjort på min lediga dag i fredags blev ogjort. Tvätta halva tvätten hemma hos mamma och pappa sen hann jag inte mer, va för gamig på dom grillade räkorna.. Men snäll mor som man har så har hon fixat resten av tvätten idag så imorn kommer packningslaset.

Va ska man packa? fan va jag suger på sånt här.

Imorn ska jag ta tag i lägenheten, behövs städas innan jag åker. Packa lär jag ju också göra. Åh va jag längtar nu. Sååå kul att resan blev av.

Rensar just nu ören med revaxör. Sofia tyckte prompt att jag skulle göra det innan flygning då jag har fått lock till och från i flera dagar. Nyutbildad undersköterska som hon är. Själv börjar man bli gamal och grå i yrket så tänker inte så långt längre.

vilket skitinlägg. Skriver kanske imorn i stressen. Fan vilken resfeber jag har nu!

Paris, Rom. Paris, Rom. Här kommer vi!

1 kommentar:

Elina sa...

Ha en underbar resa! Ni kommer få det toppen, det är jag säker på :) Kram!