tisdag 1 juni 2010

En helt ny värld

Wow. Nu har jag äntligen en ny dator, det tog över en månad att skaffa en.. Och jag måste erkänna att det känns konstigt att sitta hemma i soffan och data igen. Vilken värld jag har varit utan. Och en ny dator är alltid kul. Till och med knappen ENTER känns rolig.






Massa en ENTER, mycket lycka. Eller?
Sen sist har jag firat en fin valborg,
varit beroende av serien OZ,
jobbat väldigt mycket övertid (sånt man bara har tid med när man är internetlös)
Umgåtts,
fikat,
skrattat
och haft en helt underbar Semester på Kreta.
Gud va jag älskar den fina ön.

Nu har jag uppdaterat. Det var längesen.
Återkommer när som helst, för nu har jag en dator igen. JIPPI.

1 kommentar:

Jonna sa...

Tack för berömmet Jessica! :) Jag blir så glad!

Kul att du har ny dator, det kanske blir mer frekventa blogguppdateringar nu då? Jag började undra om du lagt ner bloggen! :)