måndag 7 juni 2010

dröm

i natt drömde jag att jag bytte lägenhet till en lite billigare.
När jag väl fick se lägenheten jag skulle flytta in i grina jag.
så jävla hemsk, skitig, ful och mörk.
Imorse när jag vakna kände jag mig väldigt glad
när jag insåg att det bara var en dröm. usch.
Tänk hur det kan bli.

Idag har jag raggat i Tällberg och Rättvik
med min bästa moster. På fredag är det studenten
för lillebror och nu börjar alla bitar fall på plats.
Klänningen är beställd, studentpresenter klara.
blommor betalda. Skönt att känna sig nästan klar
när det bara är måndag.

Hann även lägga av en långfika med bästa Derya.
Vi har inte träffats på väldigt länge och som vanligt
var det kärlek vid första ögonkastet. Va så kul att
träffas och bara prata lite skit. I sommar blir det
mååååånga långfikor. Bäst!!

Inga kommentarer: