onsdag 24 februari 2010

psssst.


Förlåt för en sjukt dålig uppdatering, här står det verkligen stilla. Den här årstiden är så sjukt oinspirerande för mig. Jag har denna vinter lärt mig att både acceptera snö och kyla men börjar ju tröttna rejält nu. Okej för snön, är ju ändå Februari men kylan har suttit i lite väl länge nu. Hela jag känns grå och tråkig. Om det är någon mer som känner som jag... Så kanske ett litet filmtips passar bra!? Såg i helgen filmen Allt för min syster som är skapad efter en bok. Jag rekomenderar alla att se denna film då den får en att stanna upp och tänka till lite. Jag och Johanna låg i ett varsitt hörn i soffan och grina och grina.. Se den bara!

1 kommentar:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Såg en till film på Canal plus om cancer..tror du skulle gilla den! Handlade om tre sjuka tjejer i din ålder som blir bästa vänner på sjukhuset! Mig och dig hette den tror jag, dansk film!

kram sis