torsdag 25 februari 2010

LALEH


bild lånad från google.com

Idag har jag jobbat hela dagen, och jag har betalat mina räkningar och nu håller jag på att tvätta. Så mycke vettigt gjort på en och samma dag, vilken vuxen människa jag har blivit. Kan det bero på att jag fyllde 23 förra veckan? Nåja, tråkigheter iaf. Tur att jobbet är roligt! Men imorn, då blir det ännu roligare. Efter jobbet är det raka spåret hem och göra sig fin, sen bär det av mot Grängesberg där Laleh ska spela. En liten speciell konsert faktiskt. Till skillnad från tidigare turnéer åker Laleh nu ut på en solo konsertturné. Och det ska bli så himla kul att se henne spela själv. Jag har sett henne 4 gånger förut och alla gånger har varit magiska och tror att denna kväll kommer vara minst lika bra och magiskt. Lite lyx mitt i vintern. Den stora bonusen för kvällen är att jag åker med väldigt fina människor, vilken kväll det kommer bli!

1 kommentar:

Jonna sa...

oj uppdateringar på denna bloggen ;) det är man inte bortskämd med! grymt med laleh! hur kommer det sig att jag alltid missar allt sånt..? dålig koll helt enkelt.