torsdag 21 januari 2010

ehm.


vilken dålig uppdatering det är här. Jag är inne på min kortvecka nu.. och den blev väldigt kort med noll arbetspass. Har haft VAK (vård av katt) Min lille bebis bröt sitt ben i måndags så han har spenderat två hela dagar hos veterinären. Nu ligger han här bredvid och sover och när han leker så hoppar han på tre ben, stackarn. Meeen, han verkar inte ha så ont och det är huvudsaken. Så håll tummarna att benet kommer läka bra.
´
Imorgon fyller min systers man hela 30 år, så blir kalas hemma hos dom på lördag. Ska bli väldigt trevligt, äta god mat, trevligt sällskap, några glas vin och en varm badtunna under bar himmel. kan nog inte bli bättre!

1 kommentar:

Emelie sa...

Håller tummarna för lilla kathen :/ Leker han runt så är det ju ett skitbra tecken, hade han lidit hade han ju bara legat still.
Kommer gå bra, det vet jag!