söndag 27 december 2009

Jul Jul, strålande Jul.


Jaha, då var högtiden med stort D över. Julen kom och gick som dom alla högtider men va väldigt fin, mysig, rolig och underbar. Jag älskar verkligen julen då vi har en lång tradition tillbaka i tiden. Alla kommer hem och träffas. Man äter gott, uppdaterar varandra om det senaste, spelar spel, äter julgodis i mängder, sitter ner och njuter av att bara se på dom små barnen som är lyckliga när tomten visar sig utanför fönstret.
´
Juldagen spendera jag först hemma här med att bjuda fina på middag. Vinet flöda.. i lite för stora mängder och jag lyckades bli så full att jag hörde mig själv sludra igenom hela kvällen. Men jag hade riktigt roligt och det kändes inte alls konstigt att lilla lillebror va ute på krogen för första gången. Gårdagen spendera jag ganska länge i sängen... eeeeh. Sen en stund på caféet och senare hemma i soffan med fina vänner och thaimat.
´

Idag ska jag försöka göra nått vettigt. Imorn är det jobb igen och jag jobbar 7 pass på 6 dagar. Heja. eller inte. Men vill jag komma utomlands till våren måste jag lägga ner min själ nu.



Inga kommentarer: