torsdag 19 november 2009

Twilight

Herre min ge, kan inte förstå att det redan är fredag imorgon. Vart tar dagarna vägen undrar jag? Helt galet att det går så fort nu.. Men men, fredag betyder fredagsmys. Och imorn blir det inte vilket fredagsmys som helst utan NEW MOON Premiär. JIHO! Som vi laddat, i flera månder, 4 böcker senare så kommer äntligen andra filmen. Tror jag sett Twilight minst 15 gånger. Så jävla bra.

Fredag betyder också att min långa arbetsvecka snart är över. Så skönt. Just nu är det verkligen tunga och långa dagar på jobbet.. Nästa helg ska jag åka iväg på lite rehab och det ska bli så skönt att göra ingenting i några dagar.

Och idag va det Jag och alla snåla damer på ICA. Kaffe och OLW chips kosta bara 10:- och jag skämdes lite över mig själv när jag sprang runt där inne och gama. Men va gör man inte när kontot gapar tomt?

Nu ska jag lägga mej ner en stund, känner mig inte helt okej i kroppen. Men har varken tid eller lust för sjukdom.

Inga kommentarer: