måndag 9 november 2009

skratta







Dom senaste dagarna i bilder. Farsdagmiddag, tris(t)lotter, mazarintårta med blåbär, fikafia, bakmalte och toscabullar. Och där i mellan lite jobb. Vilka härliga dagar jag har just nu. Hösten är den värsta tiden på året enligt mig men just nu känns den helt okej. Det är okej att fika hela dagen om man känner för de, inga måsten när solen inte skiner. mmm. härligt. Den här veckan blir nog en himla bra vecka, blir lite förskräckt att tiden går så fort nu. Jobba, jobba och helt plötsligt är det helg. galet. Jag har min kortvecka på jobbet vilket betyder tre dagar och på fredag ska jag jobba på bästa caféet, ska bli så himla kul!
Nu ska jag koka mig en kopp te sen ska jag se på det hemska programet ullared. Herre min skapare säger jag bara, hur folk blir när saker är billiga. Ändå kan jag inte låta bli att se..

3 kommentarer:

Jonna sa...

Mysiga bilder ! Som sagt, du är bra på att hitta vardagsglädje! :)

Linas Vita Hem sa...

Mmmm vilket myspys! Det saknar faktiskt Gagnef, ett mysigt café att fika bort dagarna på!:) Är det hemma hos dig det första kortet? Vi får ta och ses snart igen vännen! kramar/L

d. sa...

SAKNAR ER! Det har inlagget visade ju hur mys allt e hemma. Va fin Maltis ar i haret! Se till att skrapa hem en storvinst och kom hit sa kan jag klia dig pa armen. ♥ Puss!