torsdag 6 augusti 2009

sommar sommar sommar.


Tänk att sommaren är tillbaka!! Och att jag måste jobba.. Såklart. Men i helgen är jag ledig, då blir det kräftmys hos min moster och lite discodans på lördag. Kommer nog bli roligt. Längesen jag va ute och såg folk och känns som om det va hundra år sedan jag umgicks med mina vänner. Jäkla jobb, gör att jag blir helt osocial när jag väl är ledig.


Idag hade jag frukostmys med min fina vän Anna. Skönt att ha henne hemma igen. Vi tog en sväng till Ta till vara med hopp om ett nytt vardagsrumsbord men det va mest skit där. Blir att leta vidare.


Nu maten, sen jobbet.


1 kommentar:

Frida sa...

Haha åh förstår det! vem blir inte kär i en liten kattunge liksom. Men ja, säg till henne att jag är intresserad så får vi väl se, är ju ändå ett tag kvar tills det är dags för flytt för dom små. Men har hon sagt någonting om hur mycket hon ska ha för dom?

Ja, måsten förstör allt. Om jag var rik skulle jag flytta utomlands och bara leva för dagen varje dag, tänk vad skönt =)

Jag har 3 kurser + en praktik kvar, så jag är klar i November nån gång. Så nu har jag lite smått panik över vad jag ska göra när jag blir klar.. men det löser sig alltid. Hoppas jag.
Vad händer i ditt liv då? plugg? jobb?

kramkram!