lördag 29 augusti 2009

pollen

Idag är jag trött, igår va jag trött och imorn kommer jag vara trött.
Fre 7-16
Lördag 14-21.30
Söndag 07-21.30
Mån 14-21.30
Så Rolig är min helg. Men på tisdag är jag ledig, då ska jag njuta och umgås med gamla vänner. Som jag längtar. Bara vara, bara prata och bara umgås.

Inatt åkte mamma, pappa och Malte till Mallis. Oj va spänd han va igår över att bara få åka iväg med mormor och morfar. Fick ett sms nyss där dom berätta att det va varmt och skönt och att dom hade det väldigt bra. Nu leker dom säkert på stranden och oj va avis jag är. Men oj va dom förtjänar den här utlandsresan.

Och vad jag längtar till min och Johannas. 24 dagar kvar. Och vi har fått Tax free katalogen, då blir allt på nått vis så verkligt. Åh va skönt det ska bli och va roligt vi ska ha!

Nu har jag bråttom.

Inga kommentarer: