fredag 23 april 2010

ilska

dagens samhälle.
Jag har haft sönder 2 par hörlurar.
En mobiltelefon.
och 1 dator på loppet av en vecka.
Heja mig.
Jag har slitit mitt hår, varit förbannad, pratat med datasupport, varit rädd för att duscha (med risk för att halka) och rökt många cigaretter i ren frustration över dessa prylar.
Nu är iaf mobilen fixad, Tack victor. Men datorn står orörd. Jag tål inte teknik, samtidigt som jag älskar dessa prylar. Och jag är för dum i huvudet för att kunna fixa nått själv. Så saker och ting står stilla. En ny dator är på ingående, bara jag lyckas lämna länet dalarna. Och det har jag inte tid med. Tur jag har en surftelefon, då är jag inte helt utelämnad.

Dessa trasiga prylar har lärt mig att andas. Och att skratta åt det dåliga. Men fanns det en gud så skulle jag inte komma till himlen efter alla dessa svordomar.

Jag blir mer frånvarande än jag redan varit. Men håll ut, jag kommer tillbaka. Kanske med värsta bloggenergin. Vi går mot ljusare tider. Och min resa står runt hörnet. och fan ta alla om den inte blir av.

Hejdå. nu ska jag inte vara så bitter. Jag mår ju faktiskt jättebra, på riktigt!!

Inga kommentarer: