tisdag 9 mars 2010

glest.

Här är det verkligen glest mellan inläggen.. Vad det beror på vet jag inte. För jag gör ju saker hela tiden.. Fast det kanske är just de som är problemet?
Min lediga helg va fin, 3 ledighet är så härligt. I måndags åkte nagellacket av och idag åkte det på igen, har en 3 ledighet även denna vecka, njuter kan jag lova! Och det våriga vädret är så underbart. Idag gick jag hem från jobbet utan mössa och med solglasögonen på, värmen känns overklig. Så längesen man kände sig varm i kroppen. Och fötterna är blöta och det gör inget. mmmm. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, imorn ska jag äta frukost med mamma och syster, sen ska jag volontärarbeta nån timme på caféet när mor ska ut på lite ärenden. Resten av dagarna ska jag bara vara ledig, ledig och ledig!

Inga kommentarer: