tisdag 8 september 2009

corn

Idag har jag jobbat, varit på APT och träffat min arbetskamrat som va med i en olycka för några veckor sen. Det va härligt att se henne på benen igen och att se att livet får sig en ny gnista efter jobbiga saker.

Sen bjöd jag sofia på middag, kyckling med massa vitlök, grädde, champinjoner och timjan. mmm mat! Sen åkte vi till Howarna och koppla in maltes bilbarnstol i sofias bil, imorn blir det utflykt. Roligt och myyyys. Han visa sina nya skor för Sofia och sa "Titta vilka fräcka och jag fick två" Överlycklig över att få ett helt par.. Jobbigt att hoppa på ett ben.

Tisdagsmys med fina vänner till idol. mums va jag njuter. Frihet!
och mejlet från VING höjde dagen rejält "14 dagar till avresa"

1 kommentar:

Linnea sa...

underbart att vi äntligen börjar hänga lite mer. Synd bara att jag inte kunde åka med till Falun idag