fredag 12 juni 2009

Studenten.

Igår va den stora dagen här, studenten. Jippi vilken dag det blev! Tänk att min lilla lillasyster nu är en Fri (?) kvinna.. Så kul. och va duktig hon har varit som har klarat dom här tre åren. Synd att vädret inte va med oss bara, men som man brukar säga. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. (Jag själv hade klänning och ballerina) Men Johanna va lycklig och de va det viktigaste. :) Och mor hade dukat upp en fin fin buffe hemma på källberget.

Idag har jag jobbat på caféet, det va mycket arbete och mycket roligt. Älskar att jobba med människor som kan skratta mitt i ett kaos. Och jag har blivit sjuk IGEN. Snorig och hostan har ännu inte släppt efter en månad. Hm. Tänk att jag alltid blir såhär på sommaren.

Min kamera har inga batterier så lite studentkort får komma någon annan dag. Sova snart, jobb imorn. Fast på mitt andra favoritställe. :)

Inga kommentarer: